Happy New Year! – gør hver dag til en gave i 2013!

every day is a gift - the present

Jeg håber, dette foto vil blive sandt for dit 2013. at det er dig, der sidder i vognen og bliver trukket over smukke grønne enge. Om ikke andet, så i overført betydning!

Jeg satser ihvertfald på, at det bliver tilfældet for mit 2013

Husk – dine ord og dine intentioner skaber dine relationer – hver dag – også efter røgen fra nytårsforsætterne har lagt sig …..

Jeg vil bruge dette billede til at huske mig selv på at blive i nuet og værdsætte livets gave – også når jeg bliver udfordret….

og sige

Godt nytår med denne lille reminder!

Fear and your choice - think different

Nogle gange nok lettere sagt end gjort….

Hvilken en af betydningerne vælger DU til flest gange i 2013? Har du et valg – også når det ikke FØLES sådan?

Del gerne dine oplevelser i kommentarfeltet nedenfor 🙂

 

PS: Tak til mit Facebook netværk for deling af disse to skønne opslag – den nederste er fra “Think different” – den øverste har jeg ikke kunnet finde ophavs m/k til …. 🙂

Hvad syn´s du? - nu kan du skrive direkte fra Facebook eller Twitter

Skal vi connecte på Linked-in?

