Gør som Anders – kom klart igennem! – netværksgevinst – gratis workshop 28.2

Så er det næsten forår og din blogger er på vej op fra varmepudens dyb – endelig !!! :-)))

Igår kunne jeg igen tjekke mail og fik så en skøn video i min indbakke, som jeg af flere grunde gerne vil dele med dig. Læs med og få en god oplevelse sammen med en gratis netværks gevinst nederst i indlægget!

Skøn = Sprogligt finurlig og klar i spyttet!

Jeg blev begejstret for video´en som er lavet af Anders Søndergaard – en af mine favorit foredragsholdere og on-line formidlere. Hvorfor ?

1. Fordi den er et godt eksempel på, hvordan du (selvom du ikke er sprog-nørd) kan lege med ord og på den måde pakke et relevant budskab ind på en sjov og anderledes måde – og faktisk opfinde et nyt ord. (for dig, som er rutineret sproghaj er der desuden en lille riddle gemt i videoen, som jeg er sikker på du fanger – du får en lille blogger præmie af mig (i form af et blogindlæg om et emne, der ligger dig på sinde) hvis du skriver tilbage og fortæller, hvad det er 🙂

2. Fordi den er et glimrende eksempel på en mand, der – bl.a. fordi han er så passioneret omkring sit produkt og sit ønske om at hjælpe sine kunder – kommer ualmindelig klart i gennem – både på video og “live” foran store forsamlinger! Jeg har oplevet Anders flere gange live og jeg lover dig en ting – han har fat i sit personlige lederskab! Derfor rykker han dig og hjælper dig med at maximere dit potentiale!

3. Fordi video´en desuden er et rigtigt godt bud på, hvordan du deler dit budskab op i pædagogiske letfordøjelige appetizere, der sendes ud i god tid inden en større begivendhed som en workshop og giver modtageren lejlighed til at danne sig et indtryk af, hvem du er som afsender og således begynde at bygge en relation med dig – og ja, selvom du har et navn som Anders unægteligt har – er det STADIG en rigtig god idé! Jeg blev ihvertfald personligt inspireret – tak Anders!

Kunsten – ikke at ville for meget på een gang!

I min verden er det nemlig sådan, at vi allesammen – uanset hvor erfarne og rutinerede formidlere vi er – kan have gavn af at lære eller få repeteret kunsten – undgå at ville for meget på een gang…

Når der er noget, vi brænder for, vil vi SÅ gerne invitere vores tilhørere ind i vores hoved og dele vores nye opdagelser med dem, men i vores iver kan vi glemme at tænke på vores modtager som en kær førstegangs gæst i voreshjem, en vi tager i hånden og viser frem i vores stuer, skridt for skridt, så han / hun når at fordøje alle de nye indtryk, inden vi hælder nye på……

Det kan bl.a. gøres ved at sende sådan en video ud, som Anders lige har lavet 🙂

Se med inden 27.2 – få energi boost på under 6 min.!

OBS – video´en kan kun ses indtil den 27.2. – altså på søndag – så vær hurtig på tasterne og slå øjne og ører ud i en pause, når du har knapt 6 minutter og trænger til et energi-tilskud – det får du nemlig HELT sikkert OGSÅ af at lytte til Anders.

Dette er ikke en reklame, men en helhjertet anbefaling og bonus´en længere nede er desuden ment som en netværks-gevinst til dig, som læser med på min blog.

Din netværks-gevinst!

– når du lytter/ser videoen, har du nemlig – som en lille extra bonus –  mulighed for at tilmelde dig Anders gratis 4 timers workshop “Gennembrud” – den finder sted tirsdag den 28.2.

Hvis du er selvstændig, arbejder free-lance, er konsulent eller bare interesseret i spiritualitet, relationer, autenticitet, personlig udvikling og performance, kan jeg hviske dig i øret, at jeg selv har været på flere af Anders´mini workshops og hver gang er gået begejstret og inspireret hjem med konkrete implementeringsværktøjer. Han kan kunsten at inspirere og sparke en kærligt bagi samtidig 🙂

Jeg har selvfølgelig sikret mig Anders´ tilladelse til at linke til hans video 🙂

Here you go – klik på linket, scroll lidt ned og tryk på startpilen, så er du i energisk selskab!

http://anderssondergaard.dk/gb-preview-video/

Jeg håber, du nu både er sprogligt inspireret eller udfordret OG har fået et energi-boost!

Ha´en fantastisk – næsten forårsdag!

2 kommentarer (+add yours?)

  1. bbworgies.blogspot.com
    okt 01, 2013 @ 23:01:24

    Whats up! I’ve been reading this blog for a long time and I think it truly is very well-written.
    I am constantly looking forward to seeing a brand new post.

    Svar

Hvad syn´s du? - nu kan du skrive direkte fra Facebook eller Twitter

Skal vi connecte på Linked-in?

