Virker bøn? ♥♥LOL & JA – Fona lytter! ♥♥Basil er landet !

♥♥

image

Ligeså mirakuløst som disse smukke tulipaner kommer op af jorden hvert forår, blev min bøn hørt!

Basil er landet, basil er landet! Jubiii jubiii!

Tak til dig kære læser, hvis du har været i Fona! For nu er dvd’en kommet!

namaste child

Tusind tak kære fragt-engle og Fona shoppere! (foto fra http://www.peopletribe.net)

Og selvfølgelig tak til fragtguderne – de ville nok ikke gå glip af SÅÅ mange gode grin!!! He-he, jeg har lovet de må kigge med, mens tweenien og jeg ruller grinende rundt på gulvet, klasker os på lårene og får lidt ondt i lattermusklerne! Tweenie har desuden fået lovning på et par ørepropper hvis mine latterudbrud går helt amok!

Voksen-LOL siger jeg bare!!! Lots of Love til Fona, fragtguderne og de af mine læsere, der har været i Fona! Jeg henter min DVD i dag på Easterbridge!!!!!

lol

laughing all the way to Fona !!! hi hi hi hi.... 🙂 (foto fra Blinboo.com)

sky jump

SÅÅÅ glad er jeg lige nu - JIIIIHHAAAA

Hvad syn´s du? - nu kan du skrive direkte fra Facebook eller Twitter

Skal vi connecte på Linked-in?

