Kære lille Fona – hvornår lander Basil og Sybil mon?

50 kr. ? –  DET´ godt nok fundet for de penge – den napper jeg – straks! Jeg betalte og gik glad igen med et tilgodebevis. Den søde unge mand i Fona sagde godt nok den var i bestilling og lige skulle hjem, men ikke at der ville gå næsten en måned!

Nu er det så jeg overvejer, om jeg sku´ringe til Basil og bede HAM tale med Fona? Så jeg snart kan gense alle afsnit fra serien lige så tosset jeg vil 🙂

Så det nu Manuel!

OK - hit med min DVD - eller.... my way or the Basil way?

Mens jeg tænker over det, lader vi billedet stå af Basil og Manuel – for jeg æææææællllskker Fawlty Towers og det SÅ længe siden, jeg sidst har set et afsnit og rullet rundt på gulvet af latter over deres særdeles uforskammede kundebetjening, vilde mimik, Sybil, der siger Baasiiiiiiiiilll i i high pitch og meget andet galt og godt! He-he må lune mig ved tanken imens……

Basil, Sybil, Manuel og co. kommer først med en flyver, når der er flere bestillinger, så det kan betale sig rent fragtmæssigt at få dem hjem.

Skynd dig ind i Fona og bestil en DVD boks!

Så kære læser, hvis du også æææælllllssskkkkerrr John og Co. ligeså højt som mig og savner dem ligeså meget – især til en 50´er – så skynd dig ind i Fona på Østerbrogade (eller måske ozzz andre steder) og bestil en DVD boks og hjælp mig med at få de kære, skøre væsener med en flyver!! Jeg ber til fragtguderne imens –  dammm……..I need some madness 🙂

For Basil underviser ozz i sprog og kommer ihvertfald igennem til sidst! Om det så er konstruktivt?  – UHLALA : I Lååååårrrvvve it !

http://www.youtube.com/watch?v=H-oH-TELcLE

Hvad syn´s du? - nu kan du skrive direkte fra Facebook eller Twitter

Skal vi connecte på Linked-in?

