Ka´ sko være LOL? – i tweenieland JA!

Ka´kaff´ozz? Læs med her!

lol

Lidt kortere end funny - og med flere facetter

Aarrjj, se de sko, udbrød jeg! De er da for sjove, hva?

LOL svarede min tweenie med et flegmatisk smil, mens han cool scannede hylderne i Stadium Sport…..

LOL ? siger man det? spurgte jeg med et overrasket smil:-) jaah klart, sagde han. Jeg troede det kun var noget man skrev på face?, returnerede jeg. Naarrj mor, det har vi da sagt længe..når noget er grineren sir man da LOL. ,

NÅEH – godt så!! LOL elr hva? 🙂 Det da klart, IK´?

(ligeså grineren som på billedet ovenfor var de så IKK de sko, bare stilfærdigt LOL-agtige..)

PS: Officiel oversættelse af LOL:  ‘laughing out loud’.

Jeg vil gerne tilføje min egen version, ‘lots of love’. Så slår man da to fluer med eet smæk, ik?

LOL til din dag – eller måske bare din kaffepause……sån en lovable kaff´ blir måske det næste..?

en kop lol

sku det være lidt LOL i kaffepausen ?

(Billeder venligt kopieret fra nettet – det ene fra blingboo.com – det andet uden ophavsangivelser)
PS: Kan du lide dette indlæg, vil du måske også holde af “Ka´kaffe latte være Radicool”

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Trackback: Ka´ kaffe latte være radi-cool ? « Kom klart igennem!
  2. man and van service
    Sep 16, 2012 @ 10:23:00

    I do not even understand how I finished up here,
    however I assumed this post was once good.
    I don’t recognise who you are however certainly you are going to a well-known blogger if you happen to are not already. Cheers!

    Svar

  3. Leona
    Oct 27, 2012 @ 01:46:14

    Hi everybody, here every person is sharing these familiarity, so
    it’s fastidious to read this blog, and I used to pay a visit this website all the time.

    Svar

Hvad syn´s du? - nu kan du skrive direkte fra Facebook eller Twitter

Skal vi connecte på Linked-in?

