Min 14-årige yndlingsdanser ta´r alle kommunikations-stikkene hjem!

image

Hvem sagde non-verbal perfektion??!!

Og hvem ville ikke gerne kunne dette her? …. jeg gad godt at ku´… men alle træningstimerne, hvornår sku´jeg lige få tid til dem…?

God undskyldning ik´? :-) 

Når jeg nu ikke selv kan komme flyvende sådan gennem luften – kender jeg heldigvis en der kan noget lignende, en, der har brugt og bruger timerne, det kræver. Så omhyggeligt og vedholdende, at hun allerede flere gange – end JEG kan tælle – i sit unge liv har stået på sejrskamlen foran større forsamlinger og modtaget et hav af præmier for sine danskekundskaber ….så naturligt som bare det……

Samtidig har hun ordet i sin magt – på flere sprog, hun er født flersproget, er smuk og mestrer også en meget stor og fascinerende del af det non-verbale spektrum! Meget godt gået i så ung en alder! OG – som altid står der en kvinde bag succes´en – hendes mor og min gode veninde gennem mange år :-) min veninde er nemlig ozz bare for sej – og mestrer også kommunikationsspektret – bare i en lidt anden kombination!

Den unge danser er mit gudbarn og ska konfirmeres imorgen. Derfor handler ugens blog-indlæg selvfølgelig om hende. Både fordi hun (og hendes mor) er en stor glæde i mit liv og fordi jeg er vildt stolt af hende – OG fordi hun så fint kombinerer det non-verbale med det verbale.

Jeg varmer derfor op med et stort og varmt tillykke med dagen! Både til hende, hendes mor, mormor, far og bonusfar!

 Jeg glæder mig selvfølgelig MEGA til at deltage i hendes store dag og vil haste videre i mine forberedelser til imorgen…

(billedet er fra forsiden af hendes invitation – var der nogen, der sagde “gang i den”??🙂

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Birgitta
    May 20, 2011 @ 09:44:03

    Hey, det her havde jeg slet ikke set. Tak Helle, hvor er du sød og kærlig!🙂

    Svar

    • fabriciuscom
      May 21, 2011 @ 17:46:37

      Nårh, godt at have noget til gode..🙂 Den er jo ozz skrevet midt i alle dine forberedelser….. selv tak – mig en glæde – du ved det man sender ud, får man tilbage…🙂 tak for dit dejlige venskab i så mange år! Knus

      Svar

Hvad syn´s du? - nu kan du skrive direkte fra Facebook eller Twitter

Skal vi connecte på Linked-in?

